älg

hallå har ingen dator :( den har 49 virus så alla bilder är borta för evigt :( 
jag har idag sovit sörgt och titta på när sverge tog guld
dena hälg har jag gjort följande
fredag: var efter skolan med clara hemma hos signe och åt massor med mat;) sedan drog vi till poppe för att träffa fredde det var trevligt. vi pratade och mysit. sedan drog vi alla och träffade pontus odkar och marcus då blev det fajt läskigt väre. sedan gick poppe och fredde hem medans clara och jag hängde med hem till pontus med marcus och okar. det var trevligt men alla var väldigt trötta så vi drog hem 12 ungefär sedan sov jag got.
Lördag: vaknade 10 gjorde iårning mej och åkte på konst utstälning med morfar det var trevlig, kom hem städade sedan kom lisa :D jag och lisa lekte med web cam sedan drog vi ut på en promenad duma som vi är 
men ses ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

fight?<3

2010-02-21 @ 22:33:16
URL: http://reehab.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Nej du är super fin på alla bilder! :)

Älskar dig otroligt mycket! <3

2010-03-10 @ 07:49:09
URL: http://sanguine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0