töntar elr nördar

hej, idag har jag och linn redovisat!!
jippi:P och imorrn är det skum party ska inte juga är väldigt nervös:P
jag och linn ska hålla reda på varandra och täknalera om någon är ful.
ska ha träning och idrott imorrn oxå så jag kommer nog att vara helt slut :P

jag kom hem för en kvart(?) sen, efter att ha varit med clara pontus och fredde hemma hos pontus
för de som udrar så tittade vi på idol och sen skulle vi hem, clara ville ha ut någån hemlis ur fredde som jag årnade ur honom och så vissade sig att vi redan visste det ( SUCK )

aja vi får se ska börja plugga kurs nu har inte börjat och kursen ska vara nine imorrn(sträsad)

dagens tackning går till alex för dena fina desajn:)

ses // ellaway


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SKITFIN andra bilden :o :o <3<3<3

Javisst :D Tar med mig imorgon, du har glömt ett par saker här också <3

2009-09-24 @ 22:04:21
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0