SJUK.... IGEN

Hejhopp alla där ute.

idag är jag sjuk igen:(
sitter här med halstuk och surar över att jag inte är i skolan.
idag är det en läskig man som ska vara här och laga elimenten för det är så himla kalt i vårat hus.
han är iallafal supper läskig med polisonger, så jag vågar inte gå upp och ner i trappan hemma, ska sitta här i två timmar för att ta mod att springa ner till soffan.


hittils har jag spelat farmville( det är så himla kul)
även fast jag är med i hata farmville klubben
 är no utsläng vid det här laget.
just nu sitter jag här och kollar in claras kompis jennys blogg,
 vi har ju haft ett äventyr tillsamans i nya, ryser när jag tänker på det.
 
aja några bilder hur jag ska klara min dag....


Idag ska jag överleva dagen med hjälp av min kära knuppis tv.

och vara jätte nytig och läsa, ska man vara helt ärlig så har jag ju lakt fram alla "sagan om ringen" filmerna :$
och så är det ju bra klätter tiningar och humor tiningar jag har lakt fram till mej själv.


fråga mej inte vad han gör, jag tror han sover. hihi

jag kan berätta apropå inget att jag har blivit mord hotad av alex:(
kommer inte våga gå till skolan nu :P

men ska kolla hur det går för jenny och mina växter// ellaway


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: hihi tack :) du också!(a) ;)<3

2009-09-29 @ 10:52:19
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0