man tackar

hej hopp i din galors(?)
idag har jag varit med mina favos alexandra och viktoria ( alex & krulli)
alex har hjälpt mej men min desjan, sen förstörde vi hennes rum, sorry :P
och sen dampade vi loss på ett bärg vid havet, där vi breättade våra inersta känslor :P
aja kärleks livet går bra? hihi, iallafal för alex och krulli :S


man ber om ursäkt för det förvirade inlägget
är så dampiga på mina "påron" de kollade in klubberiets hemsida.
och sen hade det ett "prat" med mej, så det här blir det sista dickot för mej :(,


mina snygga älsklingar :P

eftersom jag inte har tagit fram kamerian en så kommer det än gamal bild :P,<3

men ska upptadera mer så fort mitt liv har kommit på plats// ellaway


Kommentarer
Postat av: ANNA

sv: tack :)

2009-09-22 @ 22:43:57
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

men vi ska ju på clup top notch, och inte klubberiet, och där finns de väl inget hemskt eller :o

MOAHAHAH snyggo <3

2009-09-22 @ 23:34:27
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0