HEJ, OCH JA JAG GILLAR KILL FILMER... OCH ANKOR



hej idag har jag pluggat lite och set alla "sagan om ringet filmerna"

aja idag hade jag tänkt att berätta om mitt ank-äventyr som jag hade igår...
som sakt när jag var lite jagade jag en anka med ungar
och så bet hon mej så jag har haft fågel skräk ret länge nu:$
 som mina kära vänner borde veta om efter som jag kastar mej
ner på marken så fort det kommer en duva flygande.
 (fråga mej inte varför det är så säkert ner på marken för det vet jag inte)

men iallafal så igår när jag var nere vid damen så ser jag en anka som
 simmar i damen så jag går närmer och börjar fota den men helt plöttsligt
simmar den rakt imot mej men efter som jag tittar genom lins skydet
så märker jag det inte.
men den går iallafal upp precis vid fötterna på mej jag fotar och fotar och den posar typ.
 men helt plötsligt går den enu närmere och börjar navsa mej på stövlarna men jag regar inte försöker bara föreves radera några bilder så jag ska få kort på det, men hinner inte för helt plötsligt kommer en annan anka från ingen stans och så sätter de sig ner på marken vid vatten brynet och myser går runt lite och vaja, dycker i vatten och jag ligger på mage och fotar och fotar. en halv meter ifrån de. sen gick jag hem och var väldigt stolt över mej själv för jag hade precis varit nära en fågel utan att kasta mej ner på marken men händerna över huvudet av skräk.


haha,här drog jag ett väldigt roligt skämt


men bli inte förvånad över att historian är så förvirad
ses // ellaway


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha :D

Ja, din fågelfobi förklarar en del saker... :p <3

2009-09-30 @ 20:55:45
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hihi

2009-10-04 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0