äntligen...

hej, jag har äntligen tagit fram kameran :)
nu sitter jag här och mysser medans jag sorterar bland mina "höst 09" bilder
lyssnar på lite musik, tänker på gårdagen med min lilla syster, myssit väre.
men det var några läskiga typer utanför, som kanakade i en halv timme, nej skoja bara det var fredde och pontus jag vägrade släppa in de så de stog uttanför och kankade medans lilla sov brevid mej i soffan,
men jag pratade med de i tel hela tiden.

haha, ni kanske undrar vad som hände på fredag, jag strulade inte med någon blatte iallafal.
men det kanske finns några bilder som inte är så bra på mej på clubens hemsida hoppas dom inte lägger utt någon på mej när jag dansar med någon :P
det var iallafal lite kul i mitten sen var det bara en lång väntan på skumet sen skulle vi gå. jag ber om ursäkt för mitt dåliga humör mina kära vänner.

här kommer iallafal lite bilder från idag, jag årnar aldrig mina bilder fatar inte riktigt hur man gör :P

lite goda nyheter oxå ska vara barnvakt i 10 veckor varje tisdag, hoppas jag får bra betalt :D











aja ska blogga mer idag och lägga utt lite mera bilder :D
(om man har träffat sin dröm kille och släppte honom ska men förlåta sig själv?)

ses// ellaway


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmmm?

Dåligt humör, du var väl inte på dåligt humör :D <3

2009-09-27 @ 13:21:03
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: ella

haha, mer en vanligt? :(

2009-09-27 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0