ögonblick= försviner så fort

hej
hade tänkt att berätta om ett ögon blick från min dag...

Jag sitter och pluggar när min skiva som snurar i spelaren tar slut, så jag går fram och rotar i lådan. och jag hittar en håkan skiva. Som jag setter in och trycker på "play" jag hinner nästan fram till skriv bordet när skivan startar jag hör musiken och hans röst, jag får en kal kåre längs hela rygen. Det är så bra, jag får en känsla som jag inte kan sätta ord på men som sätter ett lende på mina läparen. så kommer jag ihåg konserten, allt coolt folk och hur länge vi köade och hur vår onges var oenlig när vi inte kunde välja tröjor. jag vill tacka mina kära kompisar för att jag får upp fylas av denna totala tillfredstelelse av lycka. TACK!

hihi mobilkameria:P




(måste öva på att skriva och ha min röda tråd,, aja)

ses //ellaway´s


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åååh, jag lyssnade på håkan när jag skrev mina dikter till svenskan och leila sa att dom var JÄTTEBRA :D Håkan är ett mirakel <3



Uppdatera mer är mitt tips ;) hehe, du kommer väl imorgon kväll? <3

2009-10-01 @ 14:56:46
URL: http://aaalx.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

om jag var tio år yngre, skulle jag inte behöva dig längre.

2009-10-01 @ 22:15:38
URL: http://reehab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0