LYCKA ERSATES AV ONGEST, tack

hello, igår var vi på claras land ställe och dansade och de visse andra sakerna man gör...
aja det var lite mycket. och jag har en stark känsla av att det kommer att vara pinsamt på måndag men man kan ju hoppas att det inte blir det. jag ska nog sova eller lägga mej i min bädade säng och läsa rocky sen ska jag plugga engelsa.

aja om ni ska se lite bilder tror jag att ni ska titta på alex blogg.
om hon lägger utt några bilder vet jag ej.

här kommer lite gamla bilder från den som har ont i näsan
AJAJAJ säger jag bra:(

aja



älskar den sista man kan få till det allt va?

love //ellaways
är inte alltid de bästa

men så länge lillan är lycklig funkar det :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söööööööötnos <3

Men vi hade ju askul i alla fall :)

2009-10-18 @ 21:01:02
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0