HOMO

hej
jag är ledsen att jag inte uppdatera i går men jag
kunde inte komma in på internet:(
men igår såg jag en film som handlade om Havey Milk en bög
som försökte bätra homosexuelas rätigheter i samhelet. Den var
 ganska bra men jag undrar hur det kan komma sig att en film om
 rätigheter så såg man nästan inte en skymt av en kvinna,
 det handlade alltså bara om men,
jag skrek till av försjusning varje gång jag såg en kvinna i filmen.

 

aja den var bra och man borde ha sät den. men den slutade och
började med att han blev mördad så man hade inte så mycket hopp under filmens gång.

jag undrar oxå hur någon som är en så lik inte är ens vän?

mina Hjältar idag: håkan hellström, lars winnerbäck,
 lasse lind, kent, MONYBROTHER, Joni Mitchell,
ELDKVARN, Bob Dylan & Daniel Lemma

ses//ellaway
ps ska försöka plugga nu...


Kommentarer
Postat av: Jenny

LARS WINNERBÄCK!!!:D<3

2009-10-13 @ 14:14:22
URL: http://sanguine.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

wiiho :D<3

2009-10-13 @ 22:01:27
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0