SÖNDAGENS GRÅ JUS

hej
 nu sitter jag här i min mysiga tröja framför min fina dator.
idag ska jag plugga och plugga, men någon engelska lär det nog inte bli det är så tråkigt att fylla i densa oändliga papper.. men jag har ju imorron på mej oxå. någon som läste dagens tidning?
niotillfem var med, jag hade aldeles glömt bort den "coola" delen av bloggvärden.

jag hade tänkt att vissa er vad jag önskar mej till jul och liknande:

resväska

reservoarpenna och bläckflaska

och den nya ipod nano grön.

Deta är vad jag önskar mej i jul klapp tror jag men jag ska nog över gå till mitt pluggande nu.

tänk att solen från igår är kvar i mej än.


kommer att skriva ett inlägg när jag har jobbat lite matte
ses // ellaway


Kommentarer
Postat av: nellie

Jag använder photoscape och photofiltre :)

dudå?

2009-11-22 @ 13:16:35
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0