så cimon var det

hehe och hihi (till clara)
hej har precis kommit hem från clara och krulli inte riktigt sant men kunde ha varit. Var där och åt och kollade på Paradise hotel vilket är roligt att titta på för att cimon och jackie är med.
just nu sitter jag här i min underbara säng och pratar med marcus om paradise hotel vilket är väldigt roligt eftersom vi gillar samma personer (host)
aja ska se lite weed nu eller sova har inte bestämt mej en men ses// ellaway

bild brist som jag har så får ni se lite skog som jag har tagit på i drotningholm
:D


Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: den 29 november :D



btw, du fotar jätte fint, älskar bilden!

kram

2009-11-26 @ 07:18:06
URL: http://coffeecrust.blogg.se/
Postat av: Linn

Cimon = heet grrrrr haha <3

2009-11-26 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0