Johnny Depp

HUR SNYGG FÅR MAN BLI?

NÅGON SOM INTE TYCKER ATT HAN ÄR SNYGG, KAN SÄGA TILL NU.










'

Har haft en toppen dag faktiskt, men den senare delen av kvällen har varit riktigt seg.
Jag har varit överlycklig över solen de har jätt mej hopp och jag hoppas att den stannar
åtminstone en tid till. Har idag fikat med min lilla syster mormor och mamma
 varit i drotningholm och årnat bland bilder.
skulle ha pluggat jätte mycket idag men det blev inte ett enda ord engelska.
Har iallafal gjort lite svenska igår.
Imorgon ska jag drika mycket te och (plugga) och ha en stor mysig tröja på mej
och kanske springa runt med kamran lite.

men nu ska jag gå och lägga mej godnatt.

love and hat //ella

Kommentarer
Postat av: nellie

tack så mycket :)

du tar jävligt fina bilder du också! =)

2009-11-22 @ 09:12:58
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: Ja, klänningen är sydd av mig :)



btw, JAG ÄLSKAR JOHNNY DEPP!

2009-11-22 @ 10:32:23
URL: http://coffeecrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0