JAG VET ATT DET ÄR FARLIGT ATT STANNA JUST DÄRFÖR SKA JAG DET










HEJ, nu har jag pluggat halva steg 19 matte och är helt slut det är så jobbigt!
Jag är så på sugen att sprina runt i mörkret utanför fönstret, men det kan jag inte göra.
jag undrar vad mina kära vänner är? någon som vet?
aja som sakt önskar jag att det kunde komma lite sol imorrn annars lär jag gå tillbaka
till min deprison, vilket jag inte alls är sugen på.

men det lär inte bli något mera plugg nu för jag sat på håkan och då kan jag inte
konsentrera mej alls.

åå vackra solsken kom till mej !

och är det någon som vet var man kan hitta ett par snygga glasögon 
så får ni gärna säga till, kanske skulle lämna tillbaka claras nu?

ses// ellaway 


Kommentarer
Postat av: Signe

jaaaa, snälla gör det! haha ;P <3

2009-11-23 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0