HEJ DU ÄR BÄST ALEX

hej nu har jag gjort klar matten det var jobbigt men jag gorde det så nu kan jag redovisa imorrn :D
så nu är det steg 20 i matte och 20 i svenska kvar och jag har bestämt mej för att skita i svenska ska glee om en halv timme.
men nu ska jag fnissa lite över något roligt och fundera vad jag ska köpa till min lillasyster i födelsedags prissen och till min mormor och julklappar :)


inte den finaste bilden men har värkligen bild brist och det är så tråkigt att fota utan sol
ses// ellaway
men va stolt alex!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

bra där lillella =D=D

kan följa med dig och redovisa om jag hinner <33

2009-11-26 @ 21:15:44
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0